TERMENI SI CONDITII GENERALE
1. Termeni si conditii de vanzare, livrare si plata
-
Furnizor si partener contractual
-
Datele partenerului contractual pentru toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului nostru sunt disponibile pe pagina Mentiuni Legale
2. Domeniul de aplicare si obiectul contractului
2.1 Termenii si conditiile generale se aplica pentru inregistrarea contului si pentru toate achizitiile de bunuri din magazinul online.
2.2 Termenii si conditiile generale reglementeaza in mod exclusiv relatia contractuala dintre dumneavoastra si noi. Termenii si conditiile generale nu fac parte integranta din contract, chiar daca nu ne opunem in mod explicit includerii lor.
2.3 Termenii si conditiile generale pot fi accesati si tipariti sau descarcati in orice moment.
3. Inregistrare
3.1 Inregistrarea este necesara pentru a putea face achizitii in magazinul online. Aceasta se poate realiza in timpul procesului de comanda, dar si in mod independent. Dupa finalizarea inregistrarii, vom crea un cont pentru dumneavoastra, pe care il puteti utiliza pentru a va gestiona singur datele de client, cum ar fi adresa de livrare.
3.2 Numai persoanele fizice majore cu capacitatea de a incheia contracte (dar nu si de exemplu familiile sau cuplurile), persoanele juridice si parteneriatele de afaceri se pot inregistra. Aceasta cerinta se aplica, de asemenea, la plasarea comenzilor. In cazul in care o societate este inregistrata ca si client, persoana fizica care efectueaza inregistrarea garanteaza ca este autorizata sa reprezinte societatea respectiva.
3.3 La inregistrarea contului dumneavoastra, trebuie sa va furnizati numele, adresa de facturare si de livrare, numarul de telefon si adresa de e-mail si sa alegeti o parola (acestea sunt denumite in continuare "date de autentificare" sau „date de logare”).
3.4 Prin trimiterea formularului de inregistrare completat, prezentati o solicitare ferma pentru incheierea contractului referitor la inregistrarea contului. Vi se va afisa un rezumat al datelor pe care le-ati introdus inainte de trimiterea finala a formularului de inregistrare. Puteti corecta erorile navigand inapoi la pagina anterioara in browser si modificand datele introduse.
3.5 Dupa finalizarea procedurii de inregistrare, veti primi un e-mail de bun venit. Primirea acestui e-mail finalizeaza inregistrarea contului.
3.6 Ne garantati ca informatiile pe care ni le-ati furnizat in contextul inregistrarii sunt adevarate si complete. In cazul in care furnizati informatii incorecte sau incomplete, suntem autorizati sa inchidem si sa stergem contul dumneavoastra, fara respectarea unui termen de preaviz. Va angajati sa comunicati toate modificarile viitoare ale informatiilor furnizate in contextul inregistrarii dvs. cu promptitudine si fara intarziere.
3.7. Contul poate fi inchis in conformitate cu sectiunea 12. Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi atunci sterse imediat, cu exceptia cazului in care ni se permite sau ni se cere sa continuam sa le stocam din cauza unor dispozitii legale. Mai multe detalii pot fi gasite in Politica noastra de confidentialitate.
3.8 In niciun caz nu sunteti autorizat sa dezvaluiti datele dvs. de conectare sau, in special, parola de conectare unor terte parti. In cazul in care, cu toate acestea, un tert obtine acces la contul dvs. sau exista alte indicii de utilizare a contului dvs., trebuie sa ne informati imediat si sa va schimbati datele de conectare.
3.9 Nu exista niciun drept de inregistrare sau de utilizare a magazinului online, cuvenit in mod automat. Nu sunteti autorizat sa va inregistrati de mai multe ori.
4. Incheierea unui contract de cumparare
4.1. Contractele de achizitie de produse se incheie dupa cum urmeaza:
4.1.1. Pentru a initia procesul de comanda, trebuie mai intai sa plasati articolul pe care doriti sa il achizitionati in cosul de cumparaturi, facand clic pe butonul corespunzator.
4.1.2 Inainte de trimiterea definitiva a comenzii pentru articolele aflate in cosul de cumparaturi, se afiseaza inca o data intregul continut al comenzii. Puteti apoi sa va modificati din nou comanda. Dupa incheierea contractului comenzile vor fi salvate, dar nu mai este posibil sa le accesati. Va rugam sa va verificati cu atentie comanda inainte de a face clic pe butonul "Confirmati comanda".
4.1.3. In cazul metodelor de plata care nu sunt asociate cu plata imediata din partea dumneavoastra, faceti o oferta ferma de incheiere a unui contract de achizitie facand clic pe butonul "Confirmati comanda" din ecranul ferestrei cosului de cumparaturi. Plasarea produselor in magazinul online nu reprezinta o oferta obligatorie de incheiere a unui contract. Vom confirma primirea comenzii prin e-mail. E-mailul de confirmare nu inseamna ca am acceptat oferta dumneavoastra. Contractul de achizitie este incheiat doar in momentul in care se confirma expedierea produselor. In cazul in care platiti comanda plasata prin efectuarea unui transfer de credit SEPA (electronic) al pretului de achizitie in contul nostru bancar (optiunea de plata "Plata manuala"), e-mailul de confirmare a comenzii este considerat a fi declaratia noastra de acceptare a comenzii, nu si de confirmarea expedierii.
4.1.4. In cazul metodelor de plata care sunt asociate cu plata imediata din partea dumneavoastra (cum ar fi PayPal sau cardul de credit), plasarea produselor constituie o oferta din partea noastra. Puteti accepta aceasta oferta pentru a incheia un contract de achizitie facand clic pe butonul "Confirmati comanda" din ecranul cosului de cumparaturi.
4.2. Puteti imprima datele comenzii dumneavoastra imediat dupa ce ati trimis comanda. Daca doriti sa consultati din nou documentele referitoare la comanda dumneavoastra, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic. Vom fi bucurosi sa va trimitem o copie a acestor date.
4.3 Comenzile pot fi modificate inainte ca acestea sa paraseasca depozitul nostru sau inainte de a fi predate unui expeditor, adica inainte de a emite un numar de expediere si de a confirma prin e-mail expedierea bunurilor. Acest lucru nu afecteaza drepturile dumneavoastra de garantie legala sau drepturile de anulare.
4.4 Ne rezervam, de asemenea, dreptul de a anula contractul in cazul in care bunurile nu sunt disponibile de la un furnizor de incredere, selectat cu atentie, din motive pentru care nu suntem vinovati. In astfel de cazuri, ne vom angaja sa va informam imediat ca bunurile nu sunt disponibile si sa va rambursam orice plata efectuata.
5. Ambalare
In functie de produsul pe care il comandati, aplicam diferite metode de ambalare. Unele articole sunt expediate ca atare, produsele cu greutatea mica pot fi ambalate in cutii de carton, marfurile mai grele sunt expediate pe un palet.
6. Expediere si livrare
Costul de expediere va fi calculat in Cosul de cumparaturi pe baza urmatoarelor criterii:
- greutatea totala a comenzii
- adresa de livrare
7. Transferul riscului de transport:
Riscul de distrugere si deteriorare accidentala a bunurilor in timpul livrarii se transfera catre dvs. din momentul in care bunurile au fost predate persoanei responsabile de transport sau din momentul in care bunurile au parasit depozitele noastre in vederea expedierii. Evenimentul care se produce cel mai devreme este evenimentul decisiv.
8. Acceptarea marfii/deteriorarea pe timpul transportului
8.1 Pentru expedierea comenzii dvs. folosim, printre alte metode, serviciile de coletarie. In cazul in care un transport de bunuri pe care il primiti este deteriorat, va rugam sa procedati dupa cum urmeaza: daca este posibil, reclamati marfa deteriorata direct angajatului serviciului de colete si documentati gradul si amploarea deteriorarii. Acest lucru nu va limita si nici nu va afecta drepturile dumneavoastra de garantie.
8.2 De asemenea, puteti refuza sa acceptati bunurile deteriorate. In cazul in care bunurile livrate sunt deteriorate, va rugam sa ne contactati telefonic, prin e-mail sau personal la adresele mentionate mai sus. Astfel, ne veti ajuta sa ne valorificam pretentiile fata de serviciul de coletarie si, in acelasi timp, veti ajuta la imbunatatirea serviciilor pe care vi le oferim.
9. Preturi si metode de plata
9.1. Va punem la dispozitie diverse metode de plata a bunurilor achizitionate. Puteti gasi metodele de plata specifice pe pagina produsului respectiv.
9.2 Toate preturile din magazinul nostru online sunt exprimate in LEI si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA) prevazuta de lege. Preturile noastre nu includ costurile de transport.
9.3 Pretul produselor este valabil in momentul plasarii comenzii si este indicat in confirmarea comenzii pe care o primiti prin e-mail dupa ce ati plasat comanda. In cazul in care articolele sunt salvate in cosul de cumparaturi, pretul total al acestora este actualizat la cel mai recent pret zilnic in timpul procesului de comanda.
9.4. Pentru contractele de achizitie incheiate intre dumneavoastra si noi, pretul total de plata - inclusiv costurile de expediere - este datorat imediat. Sunteti de acord sa primiti factura exclusiv in format electronic.
9.5. Modalitati de plata
Plata manuala (transfer bancar):
Daca selectati aceasta metoda de plata, transferati banii fie in contul bancar al companiei, fie la o sucursala, fie prin intermediul site-ului/aplicatiei bancii dumneavoastra. Detaliile companiei va vor fi trimise prin e-mail dupa ce plasati comanda. Este necesar sa specificati numarul comenzii dumneavoastra ca referinta de plata. Comanda va fi expediata dupa ce banii vor fi creditati in contul nostru. Acest proces poate dura 2-3 zile lucratoare (in functie de banca).
Card bancar:
Dupa ce ati selectat un card bancar ca metoda de plata, faceti clic pe butonul Confirmare comanda. Veti fi redirectionat catre o pagina securizata unde puteti selecta tipul de card bancar, introduceti detaliile acestuia si confirmati plata. Cardul va fi debitat odata ce achizitia este finalizata.
Pay Pal:
Pentru a plati prin PayPal, trebuie sa fiti inregistrat si sa aveti un cont in acest sistem de plata. Pentru a va accesa contul PayPal pentru plata, faceti clic pe butonul corespunzator la ultimul pas al comenzii, in cosul de cumparaturi. Banii vor fi in contul nostru in cateva minute. Nu exista nicio taxa suplimentara la plata prin PayPal.
9.6 Va rugam sa retineti ca, in interesul unei plati sigure, este posibil sa vi se solicite documentele de identitate, informatii despre contul/cartea de credit si o verificare a adresei de livrare. Acest lucru se face exclusiv pentru siguranta dumneavoastra. Datele sunt trimise printr-o conexiune securizata si nu sunt transmise unor terte parti. In astfel de cazuri, timpul de procesare a unei comenzi poate dura mai mult. In cazul in care informatiile solicitate nu sunt furnizate, comanda va fi anulata, iar costurile aferente comenzii vor fi rambursate in aceeasi moneda pe care ati selectat-o la plasarea comenzii. In acest caz, bunurile nu vor fi expediate, iar oferta facuta de dumneavoastra va fi considerata ca fiind refuzata.
10. Rezervarea marfii
Va rugam sa retineti ca, pana cand bunurile nu sunt platite, nu putem garanta ca articolele comandate raman in stoc.
11. Dreptul de retentie
11.1 Pentru a ne asigura incasarea contravalorii articolelor, ne pastram dreptul de proprietate asupra tuturor bunurilor livrate pana la plata integrala a pretului.
11.2 Sunteti obligat sa tratati cu grija bunurile care fac obiectul dreptului de retentie.
11.3 Pana la plata integrala, bunurile care fac obiectul dreptului de retentie nu pot fi nici gajate catre terti si nici cesionate cu titlu de garantie. Vi se cere sa ne informati imediat in scris daca si cand o terta parte a primit acces la bunurile care ne apartin.
12. Durata, blocarea si inchiderea contului
12.1 Contractul de inregistrare a contului se incheie pe perioada nedeterminata.
12.2 Puteti rezilia contractul pentru inregistrarea contului in orice moment, fara notificare.
12.3 Putem rezilia in mod corespunzator contractul pentru inregistrarea contului cu un preaviz de doua saptamani.
12.4 Dreptul de a inchide contul cu un motiv intemeiat ramane neafectat. In special, putem rezilia contractul pentru inregistrarea contului fara notificare daca:
• furnizati detalii incorecte sau incomplete la inregistrare
• incalcati in mod repetat alte obligatii contractuale si continuati sa le incalcati, in ciuda faptului ca ati primit atentionare in mod expres
12.5 Daca am reziliat contractul, nu veti avea dreptul de a crea din nou un cont nou, inclusiv sub alt nume sau denumire.
12.6 Toate notificarile de reziliere trebuie sa fie transmise in scris. Rezilierile prin e-mail sunt considerate ca fiind date in scris.
13. Garantii
13.1 Cu exceptia cazului in care se prevede altfel mai jos, drepturile dumneavoastra in cazurile de vicii materiale (defecte) si vicii de posesie sunt acoperite de prevederile legii.
13.2 Dreptul la garantie al consumatorilor, pentru articole noi, se stinge in termen de doi ani. In cazul articolelor uzate, dreptul la garantie se stinge in termen de un an de la transfer.
13.3 In cazul depunerii unei cereri de garantie, veti putea alege intre a va exercita dreptul de a obtine remedierea defectului sau de a primi la schimb bunuri fara defecte (executie ulterioara). Daca modalitatea selectata implica costuri disproportionat de mari, cererea va fi limitata la modalitatea de remediere posibila. Va vom informa in acest sens, dupa caz.
13.4 Din motive de transparenta, dorim sa subliniem ca urmatoarele circumstante nu justifica si nu constituie defecte/vicii materiale daca acestea sunt cauza defectului:
• uzura naturala;
• utilizarea necorespunzatoare;
• ingrijirea necorespunzatoare sau incorecta a produselor;
• nepotrivire sau folosire inadecvata;
• instalare incorecta, in special daca piesa comandata in mod evident nu este cea potrivita;
• nerespectarea instructiunilor de utilizare;
• tratament/manipulare incorecta.
14. Verificarea gradului de conformitate
Dorim sa subliniem ca, in ciuda atentiei pe care o acordam, in cazuri singulare pot interveni si livrari necorespunzatoare. Prin urmare, inainte de a instala o piesa pe care ati cumparat-o, sunteti obligat sa o verificati vizual, comparand-o cu piesa originala care trebuie inlocuita, pentru a constata daca piesa comandata este intr-adevar potrivita pentru autovehiculul dumneavoastra, de exemplu daca gaurile si conexiunile se potrivesc. Daca piesa pe care ati cumparat-o difera ca dimensiuni, forma sau materiale fata de piesa originala care trebuie inlocuita, va rugam sa ne contactati pentru clarificari suplimentare, inainte ca piesa pe care ati cumparat-o sa fie instalata, adaptata sau modificata, de ex. vopsita. Drepturile dumneavoastra de garantie nu vor fi afectate de aceasta conditie.
15. Garantia producatorului
Daca exista o garantie separata a producatorului la care puteti recurge impreuna cu garantia normala a produsului, aceasta va fi afisata in descrierea fiecarui produs. Aceasta garantie se aplica numai acelui produs in mod specific, iar revendicarile dumneavoastra se vor baza pe conditiile de garantie ale producatorului si se vor adresa numai acelui producator.
16. Raspunderea vanzatorului pentru daune-interese
Produsele noastre sunt fabricate pe baza pieselor OEM. Nu suntem raspunzatori pentru nicio dauna minora sau majora cauzata de designul original al produsului.
17. Solutionarea online a litigiilor: informatii in conformitate cu sectiunea 14 (1), Regulamentul 2013/524/UE
Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă de soluționare online a litigiilor (ODR), care poate fi gasita la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Compania noastra nu este obligata sa participe la procedurile de solutionare a litigiilor in fata unui organism de arbitraj pentru consumatori.
18. Dispozitii finale
19.1 Acest acord este guvernat de legile din Romania, cu exceptia dispozitiilor Conventiei ONU privind vanzarea internationala de bunuri. Acest lucru nu se aplica consumatorilor in ceea ce priveste acele dispozitii aplicabile in mod obligatoriu in lege care ar fi aplicabile in lipsa acestei clauze, si anume, de obicei, din tara in care consumatorii isi au resedinta principala si de la care nu se pot face abateri prin acord.
19.2 Singurul loc de jurisdictie pentru toate litigiile care decurg din acest acord sau sunt asociate cu acesta, este Mun. Sibiu.
19.3 Avem dreptul sa modificam sau sa adaptam aceste conditii pe durata acestui contract cu efect pentru viitor, daca acest lucru devine necesar dintr-un motiv obligatoriu, cum ar fi hotarari judecatoresti sau modificari legislative. Va vom trimite termenii si conditiile modificate in scris inainte de data planificata a intrarii lor in vigoare si vom indica in special noile prevederi si data la care acestea intra in vigoare. In acelasi timp, va vom acorda o perioada adecvata de cel putin patru (4) saptamani pentru a declara daca acceptati termenii de utilizare modificati pentru folosirea in continuare a serviciilor noastre. In cazul in care nu se face nicio declaratie in acest termen, care va incepe odata cu primirea mesajului in scris, se va considera ca termenii si conditiile modificate au fost acceptate. Va vom informa separat cu privire la aceasta consecinta juridica la inceputul perioadei, si anume cu privire la dreptul de opozitie, perioada de obiectie si semnificatia tacerii dumneavoastra. Acest amendament nu se aplica modificarilor la principalele obligatii contractuale de servicii ale partilor.
19.4 Invaliditatea juridica a unor prevederi individuale nu afecteaza caracterul obligatoriu al celorlalte clauze.
19.5 Limba prezentului contract este limba romana.
28.03.2024